▒▒█ ۝ صفـای اشک وفای غم۝ █▒▒







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تموم شد

 

 آشنا شد … دوست شد …
مهر شد … 
گرم شد …
عشق شد … یار شد … تار شد …
بد شد … رد شد … 
سرد شد …
غم شد … بغض شد … اشک شد …
آه شد … 
دور شد … گم شد …
تمام شد ، تمام شد

 

اگه دوست دارید و بلاگه شما هم جزو برترین وبلاگ ها باشد از طریق ارسال نظر بهم خبر بدید.   

 

::::""کرکره خــنده"":::::

 

!!!نوشته هایی از جنس خودم!!!

                                     

              ~~~O o°غمکده °o.O~~~   

 

 
 
 
                   


نظرات شما عزیزان:

مهرزاد
ساعت23:55---16 بهمن 1393
او که می رود نمی فهمد..اما او که بدرقه می کند خوب می داند...کاسه آب معجزه نمی کند...سلام . خسته نباشید بخاطر وبلاگ خوب و زیباتون.مرا همی با عنوان قوی تنها لینک بنمو وگرنه سیانور میخورما؟؟؟؟منتظرما؟؟؟؟؟؟[چشمک]

نازی
ساعت17:36---27 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی ســـــــــــمانه ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازنین
ساعت9:34---2 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار ســـــــــــمانه
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


نازنین
ساعت9:37---29 آبان 1393
چطوری ســـــــــــمانه
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی ســـــــــــمانه ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
ســـــــــــمانه منتظرتما


علی
ساعت10:57---5 مهر 1393
سلام
من که متناشو نخوندم عکساشو گرفتم
بدنبود.
ازاین عکسا از کجا بگیرم سایت معرفی کنید لطفا.


مریم
ساعت15:36---13 تير 1393
چشــــم هایـم را می بنــدم …

گــوش هایــم را می گیــرم …

زبـانـــم را گـاز می گیـــرم …

وقتی حـریف افکــارم نمی شـــوم …

چه درد ناک است فهمیـــدن …


ramin
ساعت11:39---11 تير 1393
نظری ندارم

reza
ساعت5:15---13 ارديبهشت 1393
به هیچ عشقی دیگر ایمان ندارم...

کافرشده ام...

گناهش پای تو....


شاهین
ساعت20:56---7 ارديبهشت 1393
salam manam shahin khobii?chetoriiii
goshiiit chera khamoshe


شاهین
ساعت10:20---5 ارديبهشت 1393
سلام عشخم منم شاهین خخخخ وب خیلی خوبی داری خودم خوبی خخخ

HOSSEIN
ساعت10:49---22 فروردين 1393
اپم

sajjad
ساعت11:51---10 اسفند 1392
ازتون دعوت میکنم به یک جشن تولد تو وبلاگم بیای...

سمر
ساعت12:14---2 اسفند 1392
اپم

مسعود
ساعت16:12---1 اسفند 1392
سلام ابجی گلم
وب زیبایییییییییییی ساختی دمت گرم
خوشحال میشم ی سر ب وب منم بزنی و نظرتو راجع محیط وبم و پستام بگی
منتظرت هستم راسی با تبادل لینک هم موافقم


پویا
ساعت13:53---28 بهمن 1392
سلام دوست خوبم...
وبلاگ زیبایی داری و ممنونم از اینکه بهم سر زدی...
اومدنم اینجا یه دلیل دیگه هم داشت تا از تو و دوستای خوبت دعوت کنم تا به چت روم ما سر بزنید.
آدرسشو برات میذارم خوشحال میشم اونجا بیایی و وبلاگتو معرفی کنی تا همه دوستامون بتونن ازش دیدن کنن.
منتظرتم...
yashachat دات آی آر


ایمان
ساعت7:16---18 بهمن 1392
اجییییییییییییییی جونم خیلی قشنگ بود مثل خودت .اگه تونستی یه نظر کوچیک هم به وب من بده ممنون

arya
ساعت11:31---15 بهمن 1392
link shodi

shima
ساعت13:22---14 بهمن 1392
بعضی آدمهــــــا یهـو میــان. . . . !
یهـو زندگیـتـــــو قشنگ میکنن . . . !
یهـو میشن همــــــه ی دلخـوشیت . . . !
یهـو میشن دلیـل خنــــــده هات . . . !
یهـو میشن دلیل نفس کشیــــدنت . . . !
... بـعــــد همینجـوری یهـو میــــــرن . . . !
یهـو گنـــــــــــد میـزنن بـه آرزوهــــات . . . !
یهـو میشن دلیل همــــــــه ی غصــه هات و همـــــــه ی اشکات . . . !
یهـو میشن سبب بالا نیـــومدن نفسـت...!


علی
ساعت9:56---13 بهمن 1392
سلام...با افتخار لینک شدید...ممنون از اینکه به کلبه دلتنگی سر زدید

حكيمه
ساعت21:25---12 بهمن 1392
سلام لينك شدي

HOSSEIN
ساعت14:11---12 بهمن 1392
سلام دوست عزیز وب خوبی داری لینک شدی تو هم بلینک .

...
ساعت12:26---11 بهمن 1392
سلام به وبم سربزنیدولینکم کنین اگه لینکم کردین بهم خبربدین تالینکتون کنم
http://asheghanehaa.vcp.ir


زهرا
ساعت13:34---8 بهمن 1392
سلام مرسی عزیزم لینک شدی

soheil
ساعت14:00---29 دی 1392
aliye

naeeme
ساعت14:21---26 دی 1392
لینکت کردم عزیزم...ازاین به بعدبیشتربم سربزن...

تاکی سن خوشبخت اولاسان
ساعت9:27---25 دی 1392
لایکککککککک

عشق من عاشقم باش
ساعت8:47---25 دی 1392
سلام مرسی که ب وبلاگم سر زدی .لینکت کردم لینکم کن و بهم خبر بده مرسی

گروه کرکره خنده
ساعت1:05---24 دی 1392
سلام عزیزم
مرسی بابت پست ثابت
خب شما هم در پست ثابت من قرار گرفتی
خوش حال میشم هر روز به مسر بزنی
بخاطر امتحانای دانشگاه ی چند وقت نیستم
ولی منتظرت هستم
راستی اخه چرا شمارتو میزاری در وبلاگت
دنبال مزاحم میگردی
منتظرتمممممم


saminjojo
ساعت12:31---23 دی 1392
لینک شدی

گروه کرکره خنده
ساعت21:10---22 دی 1392
سلام
ممنون بابت لینک
شما هم لینک شدی
راستی وبلاگ منو در پست ثابتت بزار
یکمم تعریف کن ههه
بعد بگو تا وبلاگتو در پست ثابتم بزارم
منتظرتم گلم


گروه کرکره خنده
ساعت3:04---22 دی 1392
سلام وبلاگ زیبایی داری
دوستاداشتی منو لینک کن و خبر بده تا سریعا لینک بشی
راستی پست ثابتمو ببین
دوستداشتی و
وبلاگت اونجا باشه بهم بگو
منتظرتما


م
ساعت17:49---21 دی 1392
لایکککککککککککککککککککککک خوب گفتی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ســـــــــــمانه در 14:14 | |